Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

«Περί Χαμαιλεοντισμού» ...απάντηση της Αγνής Ζώη

         ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΓΝΗΣ ΖΩΗ,
 ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΑΝΑΠΛ. Τ.Ο ΠΑΣΟΚ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ
Α Β Γ Δ Λοιπόν…
Φαίνεται ότι το μυαλό του κ. Παλαιοδήμου έχει μείνει ακόμα στην αλφάβητο στο δημοτικό ή μήπως στο νηπιαγωγείο; Ο κ. Παλαιοδήμος προφανώς προσπαθεί να κάνει αντιπολίτευση αλλά με τι επιχειρήματα; Με επιχειρήματα ασύστολων ψευδών; Με επιχειρήματα που δεν στηρίζονται σε καμιά λογική βάση;
στο γράμμα Δ, το οποίο μιλάει για κρυφή στήριξη προς τον νυν Δήμαρχο κ. Δημήτρη Στεργίου- Καψάλη κατά την περίοδο των δημοτικών εκλογών του 2010;
Μα ειλικρινά έχετε πάθει αμνησία ή μήπως κάτι άλλο;
Μήπως ξεχάσατε ότι ήμουν υποψήφια του συνδυασμού « Ανθρώπινη Πολιτεία» και στήριξα τον επικεφαλής σας, όσο ίσως κανείς σας άλλος ;
Μήπως ξεχάσατε ότι συνολικά έλαβα και έφερα στον συνδυασμό περίπου 200 ψήφους που για μια υποψήφια που κατεβαίνει σε εκλογική αναμέτρηση πρώτη φορά ήταν ένα κατόρθωμα.
Και ποιος επωφελήθηκε από αυτό;
Μήπως ο επικεφαλής σας ο οποίος έστω και στην τρίτη θέση (εκεί μας έφερε) είναι αυτή τη στιγμή δημοτικός σύμβουλος;
Και εάν είχα λάβει 200 ψήφους φανερά πήρα άλλους τόσους κρυφά;
Πολύ ενδιαφέρον αυτό!

 Εγώ αγαπητέ κ. Παλαιοδήμο δεν έχω μάθει να ενεργώ στα κρυφά. Έχω μάθει στην εντιμότητα ,στην ειλικρίνεια ,στην αξιοκρατία, στη διαφάνεια, αξίες που μου τις δίδαξε η οικογένεια μου και ότι έχω να πω το ελεώ ανοιχτά και ολοκάθαρα.
Άλλωστε με γνωρίζετε αρκετά καλά και ως τότε μέλος του συνδυασμού σας και ως μέλος της Τ.Ο ΠΑΣΟΚ Μελισσίων , στην οποία άλλωστε είστε κι εσείς μέλος , δεν έχω ακούσει να έχετε παραιτηθεί ακόμα και απορώ πως τολμήσατε να γράψετε αυτό το ασύστολο ψεύδος. Ο κόσμος όμως ξέρει.
Ξέρει ποια είμαι, ξέρει ποιος κρατήστε την Τ.Ο ανοιχτή όλο το καιρό, ποιος έτρεχε συνέχεια για να διοργανώνει εκδηλώσεις και ομιλίες ποιος έστηνε τα περίπτερα κατά την διάρκεια των εκλογέων , ποιος καθόταν εκεί συνέχεια, ποιος έψαχνε για εκλογικούς αντιπροσώπους και τόσα άλλα.
Δεν σας είδα ποτέ να έρθετε και να καθίσετε σε ένα εκλογικό περίπτερο, ή να βοηθήσετε κάπου. Εσείς βλέπετε είχατε πιο υψηλά καθήκοντα.
Ακόμα και στην τελευταία πίτα της Τ. Ο παρόλο που προσκληθήκατε και εσείς και ο επικεφαλής σας από εμένα προσωπικά δεν φανήκατε και τον λόγο μου τον είπε ο επικεφαλής σας αλλά δεν θέλω να τον αναφέρω γιατί το θεωρώ βαρύ για το κόμμα.
Ας επανέλθουμε όμως στην αλφάβητο σας Α. Β .Γ. Δ . Κρυφή στήριξη στον κ. Δημήτρη Στεργίου - Καψάλη που μακάρι να τον είχα γνωρίσει νωρίτερα . Θα του είχα δώσει την στήριξη ολοφάνερα γιατί πάνω απ' όλα είναι άνθρωπος και για μένα αυτό είναι το μεγαλύτερο του προτέρημα .
Την πρώτη Κυριακή λοιπόν στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις τον επικεφαλής σας .
Την δεύτερη όμως και κατόπιν προτροπής του επικεφαλής σας στήριξα τον κ. Δημήτρη Στεργίου - Καψάλη. Εσείς όμως τι στηρίξατε; Μήπως τον δεύτερο αντίπαλο;
Τώρα αν στην συνέχεια αποχώρισα από τον συνδυασμό σας, ψάξτε να βρείτε τους λόγους άμεσα στον συνδυασμό σας. Άλλωστε ο επικεφαλής σας το γνωρίζει πολύ καλά και απορώ γιατί σε κάποια συνέντευξη που είχε δώσει σε εφημερίδες, ανέφερε ότι δεν ήξερε τους λόγους που αποχώρησα.
Δεν αρνούμαι ότι είμαι μέλος στον Οργανισμό Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης. Όμως θέλησα να είμαι μέλος, γιατί μέσα από εκεί μπορώ να βοηθώ τον κόσμο που έχει ανάγκη και μέσα από την αιμοδοσία που είμαι υπεύθυνη και μέσα από το Κοινωνικό μας Παντοπωλείο που σχεδόν κάθε εβδομάδα μοιράζουμε τρόφιμα στους λιγότερο προνομιούχους συμπολίτες μας.
Και μέσα από το ΚΑΠΗ όπου διδάσκω Αγγλικά εθελοντικά και δωρεάν, σε ανθρώπους με ισχυρή θέληση που προσπαθούν να μάθουν κάτι καινούργιο και να κρατούν το μυαλό τους ζωντανό.
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ Κ. ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΤΗΝΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ;


                                          ΖΩΗ ΑΓΝΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΑΠΛ. Τ.Ο ΠΑΣΟΚ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου